TOPlist

neděle 30. ledna 2011

Rainbow......aneb, konec s nudou !!!!!

Dejte mi malíři barvy všech druhů
Já budu do mraků malovat duhu
Řekněte básníci jak se verš skládá

Ona mne ona mne asi má ráda.
Já nejsem ani Leonardo ani Michelangelo

paletu mám amatérsky chudou
ale když mne paní můza políbila na čelo
Rozhod jsem se skoncovati s nudou ........

...a já také a ušila jsem kabelku veselku, která mi baví:o), kabelka je ušita z desingové kolekce Flower Garden by George Mendoza for Freespirit

celá je vyztužena zažehlovacím vatelínem, včetně klopy

látka je sama o sobě živá a veselá, klopu jsem ušila se vsazeným prýmkem v zelené barvě , který ji celou lemuje a kabelku doplnila broží s vlastnoručně potahovaným knoflíkem. Brož se dá lehce sundat a dát ji kamkoliv jinam na tričko, svetřík nebo bundu:o).

do kabelky se vejde formát A4 ,

je velká 35 x 30cm

ucho je vyztuženo pevným vlizelínem a je polohovací v nejdelší...130cm,


kabelku můžete tedy nosit jak křížem přes hrudník, tak i na rameni

zapíná se na magnet. druk

uvnitř jsou dvě kapsy z dvojité látky, olemovány proužkem v barvě klopy
































































































































1 komentář:

  1. Je veľmi pekná p.Levandulka . . .koľko stojí?

    siriia.katarina@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).