TOPlist

sobota 29. ledna 2011

Jaro, jaro, kde jsi:o)

Vím, že si ještě chvilku počkáme, ale neodolala jsem a začala chvilku toužit po jarním sluníčku, svěží zelené trávě a prvnímu zpěvu ptáčků a protože jsem v tom uvízla až po uši dopadlo to takto..............:o) a mé těšení stále trvá........

............... a ušila jsem pro vás taštičku na kosmetiku, doklady, drobnosti......vejdou se i pastelky, to pro ty hravé:o))............ a nebo jen tak :o).

Proužek ke proužku jsem dávala a vyšívala a vyšívala....:o) a přito stále myslela na jaro:o)

Taštička je ušita ze zahraničních látkek ( dovoz USA ), velmi kvalitní 100% bavlna .

Taštička je vypodšívkována,vyztužena nažehlovacím vatelínem, měkkoučká na dotyk proquiltována ,zapínání na zip

velikost 18 x 13cm


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).