TOPlist

středa 18. června 2014

Režná s knoflíkama po babičce :o)







28 komentářů:

  1. OPět naprosto vymazlený kousek do posledního detailu:-) Gratuluji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥♥♥♥♥♥♥ všechny jsou pro tebe Haní ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Vymazat
  2. Que sencillo y bonito te ha quedado este bolso. Precioso. Felicidades.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muchas gracias, mucho que haya disfrutado de su visita: o)

      Vymazat
  3. Moc pěkná, něžná. Líbí se mi, jak kombinuješ proužky látek a výšivku. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Maruško, mě se zase moc líbí, tvoje práce :o)

      Vymazat
  4. Lendulko, ta je nádherná!!!!! Také se mi líbí jak zdobíš výšivkou. Inspirovala jsi mě a vyzkoušela jsem si to na svým posledních kuchynských podložkách.

    OdpovědětVymazat
  5. Lendulko nádhera a som rada že si už ako-tak v poriadku a môžeš šiť, lebo tie tvoje nádherne tašky a taštičky sú same skvosty, rada si ich okukujem a obdivujem tvoju šikovnosť. Pozdravujem a prajem krásny víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj no ta je úžasná jak na ten nápad příjdeš nebo jsi to někde viděla? Šikulka :)Hezký týden Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Ta je nádherná, moc se povedla.
    Přeju krásné léto.
    D.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).