TOPlist

pondělí 18. listopadu 2013

Fialková do společnosti...


První psaníčko, přesně moje parketa:o) 
patchwork
vyšívání 
a korálky:o)


 






Druhé psaníčko, elegantní dáma
každý lístek na růžích jsem vyšívala




Třetí psaníčko,
holčičí rozpustilost:o)





16 komentářů:

  1. Leničko, všechny jsou krásné ale to třetí to teda jéééééé. Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Обожаю фиолетовый! У Вас получились очаровательные сумочки и такие разные!

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera, tu snad ani nedat z ruky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani:o))), udělal jsem i řetízkové ucho:o), tak se může dát z ruky, ale jen na rameno:o)))

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji Leni, já tíhnu nejvíc k tomu prvnímu, ale i k tomu druhýmu a vlastně i k tomu třetímu:o)))

      Vymazat
  5. Pááááááni, to jsou nádherné psaníčka. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné jsou všechny (tuhle barvu já můžu), ale ta s těmi růžemi je nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je úžasný Evi :o)), kolik lidí, tolik chutí:o)). A moc děkuji že jsi se zastavila:o).

      Vymazat
  7. Lendulko, nádherné jsou všechny, i když ta poslední, ta je pro mě nejkrásnější, ta by se mi moc líbila :) Moc by se mi od tebe líbilo nějaké bílé psaníčko na svatební oslavu:)

    Kristy
    http://denikzrzky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Týnko, no v bílé barvě a ještě svatební to by byla také moc hezká práce:o)

      Vymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).