TOPlist

sobota 29. ledna 2011

All Star

Navrhla jsem a ušila pro vás tuto kabelušku, kde je použitá látka od skvělého desingerského týmu My Minds Eye,

látka mě natolik zaujala svou jednoduchostí a působivostí, že jsem nechtěla příliš zasahovat do jejího charakteru. Silná čokoládová s petrolejovou a s kapkou modré a bílé, je skvělou kombinací.

Takže jsem jen lehce podtrhla její jedinečnou krásu jednobarevnou hnědou látkou, která ji nechá vyniknout. A jediná drobnost je poutko u ucha do ruky kam si můžete zavěsit svého talismánka, či přívěšek:o)

Kabelku lze nosit v ruce, tak i na rameni, či křížem přez hrudník.

Kabelka je řešena pro každodenní použití, je velká a pohodlně do ní vložíte formát A4 a spoustu dalších věcí.

Kabelka je opatřena popruhem a velkým polokroužkem, pokud potřebujete mít volné ruce a lze nosit křížem přes tělo. Ucho z popruhu v čokoládové barvě je polohovací, takže si jej přizpůsobíte, dle potřeby.

Kabelka je celá uzavíratelná na zip,uvnitř je jedna kapsička na zip s a dvě velké kapsy, z dvojité látky ( pro větší pevnost ) olemované látkou , stejnou jako je kabelka.

Kabelka je vysoká 40cm a široká 37cm, hloubka kabelušky je 10cm.

Podšívka je bavlněná pevná látka v bleděmodrobílém puntíku.

Celá kabelka je podlepena zažehlovacím vatelínem, pro větší pevnost

Ke kabelce je i malá taštička na doklady



















1 komentář:

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).