TOPlist

středa 2. května 2018

Taštička - Eukalyptus potkal růži

Tak další soutěž a  další výzva. 
Tentokrát jsou povolené jen dvě barvy mentolová a růžová

image

pro mě je to mámo barev, 
ale snažila jsem se 
seč jsem mohla:)
Ušila jsem taštičku bohatě proquiltovanou z obou dvou stran,
 a doplnila ji vyšívaným francouzským uzlíkem.
Co já jen s tou Francií stále mám?
Aha už vím... miluju ji♥

<span>TAŠTIČKA   - Eukalyptus s růžovou rosou  | <a href="https://static2.flercdn.net/products/dd2o/f/92/45/09524592_ofnqjy.jpg" target="_blank">Zobrazit plnou velikost fotografie</a></span>

TAŠTIČKA   - Eukalyptus s růžovou rosou

<span>TAŠTIČKA   - Eukalyptus s růžovou rosou  | <a href="https://static2.flercdn.net/products/dd2o/f/92/45/09524592_zkyrpk.jpg" target="_blank">Zobrazit plnou velikost fotografie</a></span>

image

image

TAŠTIČKA   - Eukalyptus s růžovou rosou

TAŠTIČKA   - Eukalyptus s růžovou rosou

2 komentáře:

  1. Ta je krásná!.Ty nopky jsou ušité na stroji nebo ručně jako francouzské uzlíky?Mirka

    OdpovědětVymazat
  2. Wow!!! Zase taková krasavice vymazlená!!!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).