TOPlist

úterý 24. dubna 2018

Smysl pro detail


Nevímco mě to popadlo, ale mám teď soutěživou náladu
 a tak se účastním kdejaké soutěže a šiju a šiju. 

Tentokrát bylo zadání modrá, červená a oranžová, může být i šedivá , pozadí šedivé. 
No a jak napovídá sám název Smysl pro detail, 
  tak předpokládám, že by tam měl ten detail být vidět.


A tak jsem  šila mé oblíbené proužky k sobě, 
jen než jsem zvolila tu správnou kombinaci :),
pak jsem volně quiltovala 
a nakonec dotáhla detail do finále, 
vyšitím malinkých ťuplíků v barvě modré, červené a oranžové. 


A vyšla z toho úplně  originální ( nikde jsem nic podobného neviděla) taštička o obal na knihu. 


U taštičky jsem měla větší volnost, tak jsem si užila i zadní starnu:).
Tak co myslíte, je tam všechno , co mělo byt?  










4 komentáře:

  1. Uznávám, máš velice vytříběný smysl pro detail:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) : ):), možná i pro někoho těžko vstřebatelný, ale mě to baví a to jde ♥ :), papa Hani♥.

      Vymazat
  2. Leni, opět tvůj jemný rukopis na krásné soupravičce plné skvělých detailů. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji za tvé zastavení ♥♥♥ :).

      Vymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).