TOPlist

středa 16. července 2014

Ty jsi má, levandulová.....♥

tohle prostě miluji...:o)








8 komentářů:

  1. Pěkná taštička .... jsi prostě šikulka:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Lendulko, opět nádhera, vyžívám se v taškách skoro jako ty, akorát mi tvorba poslední dobou trochu stojí, děti dávají zabrat :-)) Ale aspoň se u tebe krásně pokochám vždycky! A levandule, to je moje...!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje taky Péťo, a s dětma to znám, mám teď Barunku u babičky, tak mám trochu víc volna. Tak šiju jak divá, baví mě to:o)

      Vymazat
  3. rád, aby se seznámili s vaší blogu. Velmi se mi líbí vaše práce. Zvu vás na mém blogu - http://sashin-mir.blogspot.ru/
    :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sašenko, moc ráda se příjdu podívat:o). A moc děkuji za tvou návštěvu ♥, udělala mi radost :o)

      Vymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).