TOPlist

středa 30. dubna 2014

Když to venku voní jarem.......:o)

 Můj ráj:o)........ látky, krajky, bavlnky a korálky  :o))







13 komentářů:

  1. Spod tvojich ruk vychadzaju nadherne kusky, vsetky obdivujem, uzasne

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji marika a moc si toho vážím:o) a děkuji, že jsi mi sem písla, jsem ráda, když tu někdo zanechá po sobě stopu:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, něžné polštářky.

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Moc děkuji Ají, už když jsem byla malá mi říkali kočičí máma:o))

      Vymazat
  5. nádherné, také jemnučké, nechám sa inšpirovať.......:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto luxusní kousky ,přesně moje krevní skupina...:-)i já moc ráda kombinuj více materiálu dohromady za mě palec nahoru.přeji pohodové dny..Leonne

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).