TOPlist

čtvrtek 12. ledna 2012

Lehká jako pírko s vůní anglické růže....:o)

miluji všechny odstíny béžové, smetanové, hnědé, krémové, vanilkové, pudrové jsou to pro mě barvičky klidu a pokory, jako sametové pohlazení

miluji kombinovat látky a tak vytvářet novou , jedinečnou, neopakovatelnou a originální novou látku

miluji barevné nítě a vyšívání těchto taštiček a tak je odlišit od všech ostatních a dát jim svůj podpis

miluji toto všechno :o)
a tak vznikla tato taštička.....

ušila jsem taštičku na doklady, poklady , tajnosti, či jiné nezbytnosti mým oblíbeným způsobem proužek ke proužku a milé vyšíváníčko.
Taštička je ušita v kombinaci českých a amerických látek,
je vyztužena nažehlovacím vatelínem, takže je příjemná na dotyk do ruky a navíc chrání vše co bude ukryto uvnitř
vypodšívkovaná krémovou bavlněnou látkou,
Taštička je dost velká!!!!!
velikost je 20 cm x 13cm :o)
Taštička je vyšívaná z obou dvou stran:o)































4 komentáře:

  1. Ahoj, látky jsi zkombinovala moc pěkně. Líbí se mi i ty Tvoje charakteristické jemňoučké výšivky a to jak Tvoje visačka povyšuje běžnou taštičku na dílko z dílny návrhářky.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jani mockrát děkuji, to je nádherná pochvala a cit pro detail a smysl pro barvy na tvé straně:o), já si toho moc vážím:o). Děkuji Lenka:o)

    OdpovědětVymazat
  3. No prostě....Co dodat?..Krása...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).