TOPlist

sobota 29. října 2011

Potkal jsem tě v lukách.................:o))

Ušila jsem kabelku v kombinaci zahraničních látek s klopou a broží, kterou jsem vlastnoručně vyrobila:o).
Kabelka je celá vyztužená nažehlovacím vatelínem, klopa dvojitou vrstvou.
klopu jsem ušila se vsazeným prýmkem v béžové barvě , který ji celou lemuje a kabelku doplnila broží.
Brož se dá lehce sundat a dát ji kamkoliv jinam na tričko, svetřík či kabátek.

ucho je polohovací z popruhu, který jsem doplnila látkou , která koresponduje s celou kabelkou,
kabelku můžete tedy nosit jak křížem přes hrudník, tak i na rameni
zapínání je na silný magnetický druk
uvnitř kabelky jsou dvě kapsy, z dvojité látky, olemovány proužkem pro větší pevnost a samozřejmě vyšívané:o)



























































Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).