TOPlist

pondělí 27. června 2011

Mám vanu plnou...........

a já vím, teď by to chtělo pokračovat ......fialek....


ale já mohu jen zpívat mám vanu plnou macešek,


mám vanu plnou macešek,


mám vanu plnou vínových macešek :o)))


Je jaro , všechno je v rozpuku, macešky mají svůj čas a já jsem opět vytáhla z police jednu krásku, která mě učarovala .......


.........a výsledek...............vznikla kabeluška, která je ušita z této maceškové látky v kombinaci s vínovo - bílou, je společenská, elegantní, hravá, veselá, živá i decentní a určitě i nepřehlédnutelná..... JEDEN JEDINÝ TENTO ORIGINÁL


kabelku jsem doplnila broží vlastního návrhu i zpracováním.....květem tón v tónu z organzy a tento květ bude jeden jediný originál. Žádný druhý již nebude stejný.


Brož se dá lehce odepnout a lze ji nosit kdekoliv jinde, na tričku, svetříku, saku....


Celá kabelka je vyztužená,


zapíná se na zip,


uvnitř jsou dvě velké kapsy a jak je mým zvykem, opět jsou z dvojité látky a olemovány proužkem, proti opotřebení a vyšívány


podšívka je z růžičkové látky,


ucho je polohovací


velikost je 35 x 35cm




















































































































































































































4 komentáře:

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).