TOPlist

středa 9. února 2011

malé kotě spalo v botě.........

..ale kde spali jezevčíci, to nikdo neví.........:o)?????

a tak jsem je nechala chrnět u nás ,

místa je dost,

lásky pro ně také,

tak ať se jim pěkně daří..........:o)

Připravila jsem pro vás kabelušku,která je hravá, veselá, zábavná právě s jezevčíkama z desing. látky od Hoffman Home Desing, doplněná jednobarevnou tmavě hnědou látkou ( také dovoz USA) na klopě.

Kabelka je ozdobena mnou navrženou a vlastnoručně vytvořenou broží, která se dá lehce odepnout a připnout kamkoliv jinam.

A kabelka i bez brože zůstává zajímavá.

Celá kabelka je vyztužena zažehlovacím vatelínem, včetně klopy, kterou jsem ještě doplnila o vsazený barevný prýmek, který celou klopu ohraničuje.

zapínání je na silný magnetický druk

uvnitř kabelky jsiou dvě velké prostorné kapsy, z dvojité látky, olemovány hnědým , vyšívaným proužkem, pro větší pevnost

Do kabelky se vejde formát A4

ucho jsem připravila polohovací, takže kabelušku můžete nosit jak přes rameno, tak i křížem přes hrudník a mít tak volné ruce.

velikost kabelky je 35 x30cm




































































Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).