TOPlist

středa 25. srpna 2010

Amour

Ušila jsem stylovou kabelušku dle vlastního návrhu a střihu, která je vhodná zejména do města, na denní nošení, díky svému střihu, který jsem řešila tak, aby se do ní vešlo opravdu hodně. Takže v pohodě do ní dáte formát A4 a spoustu jiných potřebných věcí.

Je ušita ze desingové zahraniční látky ( dovoz USA).

Kabelka je ozdobena pouze kovovými sponami, které potrhují její styl.

Kabelka je opravdu velká i když tak nepůsobí, ale díky širokému dnu , je velmi prostorná, rozměry jsou 42cm v nejširší horní části, 35cm na výšku a 15cm na šířku,

kabelka se celá zapíná na zip,

a je celá podlepená zažehlovací výstuhou, pro lepší držení tvaru.

Toto je první moje kabelka která má černé bříško, ale nebojte, díky kontrastní látce použité na kapsy, přezto zůstává uvnitř přehledná:o).

Uvnitř je vybavena třemi velkými kapsami, které jsem ušila z dvojité látky ( proto opotřebení ) shodné jako je lícová strana kabelky, a jedné malé kapsičky na mobil.

Ucha jsem pro větší zatížení ušila z černého popruhu.













































































Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).