TOPlist

pátek 9. července 2010

Charlota

Představuji vám další kabelušku , čistých linií - Šarlotku a i když se tak jmenuje její barva je tmavě cihlová. Kabelušku jsem ušila dle vlastní fantazie a je ušita z bavlněné latky se lenem. Kabelka je velice střízlivého vzhle , bez zbytečných přízdob, jediné co jsem použila, aby jsem podtrhla její vzhled jsou dva všité pásečky zakončené hnědým knoflíčkem, který by měl působit nenápadně a využila jsm i látky která je v pruzích vyšívaná, velice jednoduše a nenápadně, toho jsem použila na krajích těla kabelky. Je záměrně prosívané béžovou nití, která na cihlové barvě, krásně vyniká. Kabelka se zapíná na zip, takže je velice vhodná do města, do zaměstnání atd. Dvě ucha i lem kabelušky je vyztužen, pro lepší držení tvaru, uvnitř kabelušky je velká kapsa z dvojité ( a tady je to co je v kontrastu s celkovým vzhledem kabelky) látky s růžičkami, ladící s cihlovou barvou lícní látky. Jsme přeci něžné stvoření a v každé z nás je určitě i kousek romantičky:o). Kabelka i když tak na první pohled nevypadá je velká a to 37cm na výšku a 45cm na šířku, takže se při pootočení vejde i formát A4.540,-






















Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).