TOPlist

úterý 13. dubna 2010

Free Spirit

Navrhla jsem a ušila pro vás tuto kabelušku, kde je použitá látka od skvělé americké desingerky Valorie Wells, látka je dovezena z USA
látka mě natolik zaujala svou jednoduchostí a působivostí, že jsem nechtěla příliš zasahovat do jejího charakteru. Silná čokoládová s kapkou modré, je skvělou kombinací.
Takže jsem jen lehce podtrhla její jedinečnou krásu prožkem ve stejné barvě jako jsou květy na tašce a uchama, které můžete nosit jak v ruce, tak i na rameni.
Kabelka je řešena pro každodenní použití, je velká a pohodlně do ní vložíte formát A4 i našířku a spoustu dalších věcí.
Kabelka je opatřena také popruhem, pokud potřebujete mít volné ruce a lze nosit křížem přez tělo. Ucho z popruhu v čokoládové barvě je polohovací, takže si jej přizpůsobíte, dle potřeby.
S touto kabelkou rozhodně nebudete k přehlédnutí.
Kabelka je celá uzavíratelná na zip,uvnitř je jedna kapsička na zip s ozdobným vyšíváním v hnědé barvě
a dvě velké kapsy, z dvojité látky ( pro větší pevnost ) olemované látkou , stejnou jako je kabelka.
Kabelka je vysoká 37cm a široká 37cm, hloubka kabelušky je 7cm.
Podšívka je bavlněná dovozová látka ( dovoz USA ) v barvě shodné jako jsou ucha.
Celá kabelka je podlepena nažehlovacím vatelínem, pro větší pevnost, ucha ( modrá ) jsou vyztužena vlizelínem.





















Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).