TOPlist

pondělí 24. října 2016

Moje první velká deka

...která putovala k mé nejmilejší kamarádce jako narozeninový dárek. 

Díky ní a hlavně vztahu, který mezi sebou máme,  jsem to dokázala:o)).

Deky fotit neumím, tak buďte prosím schovívavé:o).











9 komentářů:

  1. Moc hezkou sadu jsi kamarádce vytvořila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko moc děkuji, měla velkou radost:o) a já také:o).

      Vymazat
  2. Nádherná.....Lenka B.

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko - to je krása a té práce, co se zatím skrývá.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Ivuško, dělala jsem to s láskou a kupodivu to šlo až překvapivě hladce:o)

      Vymazat
  4. Hohó, to je teda kousek!!! A polštářek už jen jako třešnička na dortu!

    OdpovědětVymazat
  5. Fizulko moc děkujůůůů:o)), právě jsem u tebe studovala adventní ponežtičky, jestli si na ně troufnu:o)).

    OdpovědětVymazat
  6. Leni,deka je moc pěkná, něžná. Polštářek ji skvěle doplňuje. A do těch ohryzků se klidně pusť. Ty jsi moc šikovná, to zmákneš. Pokud budeš chtít šablonku, napiš mi adresu na kralova.mar@centrum.cz
    Pošlu v dopisu, s kopií v emailu nemám dobrou zkušenost /zkresluje/ M.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).